Menu
Close

SPORTERS DIE VOOR WINST GAAN, GEBRUIK THE ICEVIKING WAZKOU METHODE

The IceViking wazkou methode 
Daar haal je de overwinning mee binnen 
 

THE ICEVIKING WAZKOU METHODE is specifiek gericht op sporters die hun prestatievermogen naar een next level willen tille
Het gevoelssysteem staat in verbinding met het overlevenings systeem.

Wie zich tot het uiterste wil meten en wil winnen moet weten hoe dit systeem werk om de overwinning te behalen.
The IceViking brengt jouw levels hoger.

 

 

Het gevoel voor een sporter is het het aller belangrijkste. Het gevoel maakt het verschil tussen winnen of verliezen 
Hoe hou je je gefocust, scherp, geconcentreerd en fit door goed te eten goed  te slapen en te rusten om te herstellen van je training of wedstrijd. 
Trainen is een voorbereiding op een wedstrijd wat het lichaam en geest kunnen verwachten in de wedstrijd. Maar een training is totaal niet te vergelijken met een wedstrijd. In een wedstrijd is het lichaam en geest in een hele andere vase . Zodra de wedstrijd dag begingd zorgt deze dag dat je al op staat met heel ander gevoel dan anders het is namelijk de wedstrijd dag . De dag dat het moet gebeuren  Alles of niks daar heb je weken of jaren voor getraind. tijd in gestoken trainen trainen en nog eens trainen met  bloed zweet en tranen om lichaam en geest tot het uiterste te drijven. En nu denk, weet ,hoop je dat alle traingingen met bloed zweet en tranen jouw de overwinning gaan brengen . En dan op de wedstrijd dag zie je de andere kant van de medaille verlies. Hoe komt het nu dat sporters met het meeste talent de beste conditie toch verliezen 

Het gevoel maakt het verschil tussen winnen of verliezen  
Het gevoel wat jij bezit wordt door gegeven aan de hersens waar het gevoel versterkt wordt in negatief of positief zin.
Wie met The IceVinking wazkou methode werkt zal zijn verlies om zetten in winst 
Gevoel het onder geschoven kindje het gevoel de krachtbron van lichaam en geest
Het is niet het lichaam wat verliest het is niet de geest die verliest maar het gevoel die lichaam en geest bereiken 

wie voor winst wil gaan zal zijn gevoelssysteem moeten ontwikkelen 
het gevoel wat het meeste energie kan opleveren maar je ook het meeste energie kan kosten. 

 

JE KAN TRAINEN WAT JE WIL MAAR ALS JE JE GEVOEL LINKS LAAT LIGGEN WORDT HET EEN WEDSTRIJD TEGEN JE ZELF 

 

 

We leren je hoe het brein samenwerkt met lichaam en geest waardoor je begrijpt wat er in je lichaam gebeurd bij stress, adrenaline en spanningen. Een goede sportprestatie is voor een groot gedeelte afhankelijk van je geestelijke en een mentale gemoeds toestand.Gevoel, Brain en ademhaling maken het verschil tussen winnen of verliezen.Nu heeft persoon altijd een strijd heeft tussen lichaam en geest wat hem het meeste energie kost. Leer lichaam en geest in balans te brengen waar door het meer energie en kracht opleverde met uiteindelijke doel een overwinning. Gerichte ademhalingtechnieken en een goed gevoel zorgen voor meer focus, betere prestaties en een sneller herstel. Tevens ga je ervaren dat je meer kracht hebt tijdens een match. Jouw state of mind vlak voordat je moet presteren is van cruciaal belang. Dit maakt het verschil hoe je de wedstrijd start. Meditatie speelt hierbij een belangrijke rol. Je hoeft niet zozeer in de kleermakerszit ergens in een hoek te gaan zitten maar het gaat erom dat jij je gedachte tot rust kan brengen en hierdoor 100% kunt focussen op dat wat moet gebeuren. 

De kracht van hitte en kou leert je te voelen hoe je moet anticiperen. Niet met adrenaline het ijsbad in waardoor je gevoel wordt uitgeschakeld maar juist met volle controle en rust waarbij je de kou toelaat en je daarna met gecontroleerde oerkracht die vrijkomt, en gerichte ademhalingstechnieken de kou verdrijft.  Uiteraard is dat wel de ultieme challenge!  

HERKENBAAR BIJ VEEL SPORTERS -

 
  BALANS TUSSEN BRAIN EN GEVOEL TOTAAL WEG. 
Dit beïnvloed je (sport)prestatie. Hoe goed je ook bent voorbereid en hoe topfit je ook bent. Het overgrote deel van je prestaties wordt direct en indirect bepaald door je gemoedstoestand. Dit gecombineerd door de stress impulsen welke als een onzichtbare frequentie continue wordt afgegeven maakt je ter plekke gevoeliger voor blessures. Deze gemoedstoestand is meer te beïnvloeden en te sturen dan je denkt. Als je weet hoe je brein en jouw immuunsysteem samenwerken snap je ook waar de sleutel ligt om jouw grenzen naar een next level te tillen. Het onmogelijke wordt haalbaar, op explosief niveau.

Wij leren je meer energie op te slaan voor een wedstrijd en deze gecontroleerd in te zetten tijdens de westrijd. Wat jou een enorm voordeel gaat opleveren. 

     
VOORDELEN van het trainen van het gevoelssysteem 
• Meer kacht
• Meer energie 
• Meer concentratie, focus, helder en scherp
• Herstel tijdens de wedstrijd 
• Minder kans op een blessure  
• Meer conditie  
• meer kunnen incasseren en uitdelen 

- Een sterk gevoelssysteem verstrekt alle systemen van het lichaam  -
Hitte en kou leveren enorm veel voordelen op voor lichaam én geest. 
 Met THE ICEVIKING WAZKOU METHODE gebruiken wij kou en hitte als elementen om jouw lichaam volledig te resetten tot in de cel. Dat zorgt voor een reboost van jouw immuunsysteem waarbij ieder orgaan daarop reageert en 'wakker' wordt geschud. De kou en hitte wordt jouw nieuwe krachtbron.  

We dagen je uit de geleerde kennis en ademhalingstechnieken (met begeleiding) toe te passen onder de power showers die verschillen van temperatuur. We stappen niet direct onder de ijskoude douches, dat kan gevaarlijk zijn maar laten je wennen om ook zo de geleerde ademhalingstechnieken toe te kunnen passen. Dán pas kom je tot de celkern en ben je het immuunsyssteem aan het activeren. 

Evenals het zwemmen in de biovijver met vissen. Stress is een frequentie die aangaat als je iets moet doen wat je spannend vindt en niet kent. Dat gebeurd automatisch. Je moet ervaren en toepassen om ervan te leren. Net als bij een wedstrijd, voor die spanning kan je niet leren, dat moet je ervaren. Hier pas je geleerde technieken toe in de vijver. Voor velen een eye opener.

Dan uiteraard uiteindelijk de mentale en fysieke uitdaging in hét ijsbad en de viking hothut.
Bij ons geen dompeling in een plastic badje gevuld met ijs maar een unieke ervaring op een prachtig aangelegd buitenterrein van 4000m2 in een rots ijsbad. Dit is serieus geen spelletje van wie er het langst in kan zitten. Wil je een daadwerkelijke beproeving dan voel je niet met je huid maar tot aan de celkern.

Gerichte ademhalingstechniek die veelvuldig toegepast kan worden

 Mentaal en geestelijk sterk, 
 

- THE ICEVIKING WAZKOU METHODE -
Onze The Iceviking methode is gebaseerd op het gevoelssysteem wat bij een goed gebruik jouw leert je zintuigen in dienst te stellen van ons denken en niet andersom waardoor je sportprestaties verbeteren en je herstel sneller verloopt. 
De 9 componenten in jouw hersenen staan voor, tijdens en na een sportprestatie onder spanning waardoor stressimpulsen onafgebroken door je lijf gieren en dat effect op je heeft. Het heeft invloed op je ademhaling, mindset en jouw lichaam handelt hiernaar. We leren je deze componenten voor je te laten werken waardoor bewustwording creëert, enorm gefocust bent, energie en ademhaling kunt reguleren, stress voor je kan laten werken en daardoor precies weet wat je te doen staat, zonder hierbij beïnvloed te zijn door je tegenstander.

 - DE VOORDELEN -
• Het versterkt je immuunsysteem dus minder ziek 
• Meer power,  sneller, energie en explosievenkracht
• Minder kans op blessures en of sneller herstel 
• Verhoogde prestaties 
• Verhoogde focus, zelf vertrouwen 
• Herstel tijdens de wedstrijd 
• Geestelijk en mentaal sterk 
• Totaal lichaam en geest onder controle 


-

Natuurlijk wordt dit verzorgd door ervaringsdeskundige en professional The Ice Viking zelf: Arnold Teeuwen.

-------------------------------------------------------------

Dit is hoe jij een volgende training of wedstrijd in gaat
Je verlaat The Iceviking met een ervaring die je de rest van je leven met je meeneemt. De nieuwe inzichten over de genezende werking van kou en hitte.Leer hoe ons brein in elkaar zit en ademhalingstechnieken en meditatie die kun je toepassen tijdens iedere training en ter voorbereiding op iedere wedstrijd. Uiteraard ook in te zetten in iedere andere stressvolle situatie. Denk hierbij aan een deadline op het werk, vlakvoor een belangrijk gesprek etc.

 

?
 

  PROGRAMMA

Inloop / koffie / thee
 Meditatie
 Kennismaking deelnemers en Arnold
Uitleg The Ice Viking wazkou Methode
 Uitleg en oefening ademhalingstechnieken
 Pauze
colt  Power showers 
 Biovijver
 Meditatie / voorbereiding ijsbad
 Hot hut / sauna
 Omkleden / kop warme drank
Delen van ervaringen
Meditatie 
Einde 
Kosten 325 pp incl overnachting in een tipi of luxe kamer 

-------------------------------------------------------------